kirkenesdagene

Hva skjer og hva vil vi med Kirkenesdagene? Invitasjon til Fellesmøte med næringslivet- og frivilligheten

15. mai 2024 | Skrevet av : Kristina Amalie Hamre
Invitasjon til Fellesmøte med næringslivet- og frivilligheten: Hva skjer og hva vil vi med Kirkenesdagene?

Kirkenesdagene er rett rundt hjørnet, og flere aktører har allerede lagt planer for hvordan de skal bidra til å gjøre dagene til en suksess. Nå er tiden inne for å organisere oss sammen og sørge for at vi får gjennomført alt som gjenstår for å sikre en vellykket gjennomføring av Kirkenesdagene.

artikkelen fortsetter under annonsen

Dato: 27. mai
Tid: 19:00
Sted: Amundsens bakeri og konditori (Go biten)
(Det vil bli servert pizza)

Vi inviterer derfor i fellesskap med Kirkenesdagene AS til et møte der næringslivet og relevante organisasjoner innen frivilligheten kan samle våre ressurser, ideer og engasjement for å planlegge og koordinere de siste detaljene. Dette vil være en flott mulighet til å diskutere samarbeidsmuligheter, fordele ansvar og oppgaver, samt sikre en smidig gjennomføring av arrangementet.

Vi ser frem til å samarbeide med dere alle og skape en flott opplevelse for alle deltakere og besøkende under årets Kirkenesdager.