Search
Search
Meny
Bilde laget av Siri Spillum

Skap den beste kjøpsopplevelsen

10. januar 2024 | Skrevet av : Kristina Amalie Hamre
Trenger du hjelp?" "Nei jeg bare ser"

Det er ikke alltid like lett å vite hvordan man som selger egentlig bør prate med kunden. "Jeg vil jo ikke være innpåsliten" er det nok flere selgere som kan tenke, og da er dilemmaet der; hvordan engasjere og vise kunden at man bryr seg, uten å virke masete?
artikkelen fortsetter under annonsen
Kjøp Kirkeneskortet
10 januar kommer coach og fasilitator Siri Spillum til Kirkenes og holder kurs i hvordan din bedrift kan skape den beste kjøpsopplevelsen! 

Få salgsverktøy som skaper den beste handleopplevelsen og på den måten øke salget.

Dette er et foredrag med praktisk tilnærming!

Spillum's hovedfokus er å utvikle selgerne i tolking og takling av fysisk og verbal kommunikasjon. Mestring av treffende kommunikasjon skaper resultater – ikke bare ved å forstå kundens handlemønster og kroppsspråk, men også ved å forstå egen påvirkning av egen atferd.

Målet er at butikkene skal oppnå positive resultater i form av økt salg og motiverte selgere.

Dette er et kurs som passer for alle bedrifter som har direkte kontakt med kunder. Butikker, caféer og restauranter, hoteller, treningssentre, turist-guider og andre i handels og service yrket kan alle dra nytte av kursets fokus på fysisk og verbal kommunikasjon.

Dette er et kurs for alle som jobber direkte med kunder, ikke bare for lederne! Ta med deg alle ansatte og kom i samlet flokk! 

Meld deg på her!


Pris
1 deltaker kr 500,-
3 deltakere fra samme bedrift totalt kr 750,-
Over 3 deltakere fra samme bedrift totalt kr 900,-


Les mer om Siri Spillum og hennes workshopper her


OM: 
Siri Spillum

Coach og fasilitator
Siri Spillum inspirerer til hvordan du og dine kolleger kan skape en super arbeidsplass. Hun gir praktiske forslag til å ta eget ansvar i relasjon med andre. Hennes yrkesfaglige bakgrunn er bred, fra seniorkonsulent ved Varehandelens Høyskole BI, til fasilitator av ulike utvikling og lederprogram. Hun har jobbet mye med visual merchendising, salgsstrategi, og hvordan man tar i mot kunder i butikk og service: hvordan kroppspråk en bruker, og hvordan en prater til kunden. 
Hun har jobbet med en lang rekke kjeder, inklusive Telia, Interflora, Kondomeriet, G-Sport, og Bohus mm. 


Les mer om Siri Spillum og hennes workshopper her


Meld deg på her!
Nyheter
facebook

SISTE NYTT